21 mai 2008

Vastu pükse ehk 9 korda mõõda...

Ostsin Indiana Jonesi filmi esikale pileteid ja hävisin 45 krooniga iga pileti kohta. Vist. Tundub nii. Miks? Sest mul polnud aimugi, et ma olen keegi clubmember. Vist.

Ostmise ajal pakkus programm valikut, kas osta tavapiletid või clubmemberi piletid. Mulle tundus, et olen täiesti tavaline vaataja. Varasemast oli meeles, et kinol on/oli mingi mõttetult kalli liikmemaksuga kliendiklubi ja kliendikaart, mille liikmeks ma kunagi ei ole astunud. Ju need siis need peene nimega clubmemberid on. Ei riskinud selliseid pileteid osta - äkki pole piletikontrollis mul mingit plastiktükki ette näidata ja sooduspiletiga sisse ei saagi.

Peale piletite ostmist hakkasin uurima, et kuidas see clubmemberiks saamine siis käib. Kodukas räägib hoopis kenasti eesti keeles uuest kinoklubist, mis sellest aastast käivitus ning tasuta liitumisest. No kui tasuta, siis liitume. Vajutan linki kinoklubi ankeedi täitmiseks ja satun hoopis oma profiili andmete lehele. Nagu mida!?
Klõpsisin nende saidil ringi ja praeguseks tekkinud on mulje, et registreeritud kasutajana (mis on eelduseks netist kinopiletite ostmisel) olen ühtlasi ka ise see clubmember. Vist. Profiili andmetes sellele küll midagi ei viita. Mis kõige näotum - piletite ostmise ajal ei olnud ühtegi märget, et osta-osta clubmemberi piletid, miks sa 60% kallimaid pileteid tahad, sul on ju õigus odavamate saamiseks.
Kontrollisin postkasti - ei leidnud aastavahetuse ajast (uue klubi algus) ka ühtegi kino e-kirja, et "lgp netiklient, olete apgreiditud nüüd klaabmemberiks ja vaadake et te ikka õige hinnaga biljeti ostate, sest meie programm ei oska teile õigel ajal parima hinnaga pileteid maha müüa." Aga firmale on muidugi loll klient kasulik, kes 75 krooni asemel 120 välja käib.
P.S. Vb ma olen millestki valesti aru saanud, sest ma pole suurem asi kinospets, aga koduka uurimisest targemaks kah ei saanud.
HILJEM:
Forum Cinemase reageering (vt kommentaaridesse) on kiire ja rõõmustav. Mõistagi ei osanud midagi sellist oodata. Natuke piinlik isegi, sest häid märkusi kuidas paremaks teha ma õieti ei andnudki. Oli veits kiire. Suurema häda saab parandatud ainult tekste parandades. Kui on võimalik rohkem süsteemi süveneda, siis muuta algoritme nii, et süsteem tõeliselt lollikindlaks saaks.

2 kommentaari:

Siim ütles ...

Vanadele clubmemberitele saadeti aastavahetusel kiri küll. Mina sain enda uut klubisüsteemi kirjeldava kirja 30.detsembril.

Ja minulegi ei näita sisselogituna seda ankeeti - ju see siis on märk juba liikmeks olemisest. Sest kui sul neid pileteid osta lubatakse, siis ei kontrolli rohkem enam keegi midagi. Kui ise välja kodus prindid piletid, siis järgmisena kontrollib neid ainult masin kino uksel. Kui ei prindi ja kinos kassast kätte tahad saada, siis küsitakse küll klubi- või iD-kaarti. Ja nüüd on neil seal mingi automaat ka veel, kuhu oma piletiostunumbri sisse toksid ja prindib sulle ise välja need. Nii et - kui lubatakse osta, siis järelikult on ka õigus :)

Anonüümne ütles ...

Tere!
Oih. Ei teagi kust alustada. Niipalju häid märkusi selle kohta, mida me saaksime paremini teha. Kurb, et see Kinoklubi hind seal oli kuidagi jäänud tõlkimata ja endiselt segadust külvas.

Proovime märkused arvesse võtta ja olukorda selgemaks muuta.

Tänutäheks abistava teemapüstituse ja vabandamaks ülearu kulutatud kroonide pärast leiad oma klubi kontolt kaks tasuta piletivoucherit.
https://www.forumcinemas.ee/user/vouchers/


Loodetavasti oli tänane Indiana Jones nauditav ja kompenseeris juba ise osa sekeldustest. :)

Rõõmu!
Oskar Rossar
Forum Cinemas

Kontakt:

merlis (ät) am.ee
kaido (ät) am.ee

Kui on midagi füüsilist saata, siis:
Kirjastus Presshouse
Liimi 1, 10621 Tallinn
Me käime mõnikord seal ja saame kätte.

Juuni Arvutimaailm

Juuni Arvutimaailm

About Me

Blog.tr.ee
Skeptik.ee