15 jaanuar 2008

Esika hädad - kolmas seeria

Tänan jätkuvalt kaasamõtlemise eest ja vast need, kes sõna võtnud on, tunnevad ka rõõmu, kui näevad kuidas kavand areneb. Kuidas nüüd on?

2 kommentaari:

Peeter Marvet ütles ...

Mina isiklikult näitaks seda kaanekujundust ka tütarlapsele köiteliini lõpus, tal oleks kaheltamatult väga ränk arvamus punase randi osas. Niimoodi JPEGist on raske hinnata, aga mulle tundub see ca 2x peenem TIME'i omast... (National Geographic'u omast samuti)

Probleem selles, et lehekülje servaga paraleelsed jooned näitavad vähimagi kalde kergesti välja. Aga AM on UV-lakitud (= libe-libe-libe) ning suht õhuke (= lõigatakse midagi 5 ex kaupa pakis) nii et mänguruumi on kõvasti.

AGA kui see asi lahendada, siis on uus raudselt parem kui vana.

hotjug ütles ...

Sattusin alles nüüd nägema neid kavandeid aga parem hilja kui...

- punase raami võtaks üldse ära. Petsi jutt jumala õige. Kui Sa tahad silma paista, siis peaks küll midagi muud proovima - kollmust diagonaaltriibuline riba ülaserva vms aga see tähendaks täiesti uut kujunduskontseptsiooni. Aga kuidagi piisiimägäziinilikult konservatiivne on küll see kujundus.
- vöötkoodi võtaks paremalt ülevalt ära ja paneks kuhugi alla valge kasti sisse (üleserva real-estate ON ajakirjavitriinis tähtis nagu isegi märgid) Alaserv, eriti köiteserva alaosa ei pea olema esteetiline vaid funktsionaalne
- sama lugu väljaande numbriga. Selle paneks ülaboksi allaserva riba sisse - teeb kompa ka natuke mitmekesisemaks. See, et müüjatädil oleks muga vöötkoodi leida ja piuksutada pole Sinu asi.
- ülaboksi pealkirjade font on natuke liiga suur. Siin blogis seda pilti vaadates on üks tunne aga kui a4 peale välja lasta, siis on ebamõistlikult suur ja mahub rohekm pealkirju
- põhiosa/allosa - põhipealkiri ei peaks nii suur olema ja paneks ikka traditsiooniliselt nii paremasse kui vasakusse serva ülevalt alla ka muid pealkirju
- logograafika kallale minek on muidugi tänamatu teema aga nähtavuse/eristatavuse suurendamiseks võiks eksperimenteerida a valgel taustal mustas raamis - m punasel taustal valgega ja üleservast paistma... võib-olla

AM mul tellitud pole aga minu ostukäitumine AM-iga on seni olnud selline, et lähen supermarketis ajakirjade vitriini juurde, vaatan seda, vaatan teist, siis võtan AM-i üritan kaane peal sotti saada, et on ka midagi, siis üritan viisakalt sisukorrast sotti saada ja tavaliselt lõpeb asi sellega, et sirvin ajakirja põnevamad artiklid läbi.

Kontakt:

merlis (ät) am.ee
kaido (ät) am.ee

Kui on midagi füüsilist saata, siis:
Kirjastus Presshouse
Liimi 1, 10621 Tallinn
Me käime mõnikord seal ja saame kätte.

Juuni Arvutimaailm

Juuni Arvutimaailm

About Me