08 veebruar 2008

Kaardid näitasid - Arvutimaailm jõuab trükki

Täna ärkasin vara, pool üksteist... ptüi, kümme, on vara minu jaoks. Peale vajalikke asjatoimetusi kohtusime Rävala puiesteel fotostuudios. Eilse postituse jätkuks - lahkelt tuli vastu www.loitsukeller.ee ja andis paariks tunniks paki taro kaarte. Kuigi ma kuulun muidu pigem skpetikute hulka, on mulle siiski meelepärane see leebe tagasihoidlikkus kuidas nad seal poes oma asja ajavad. Muide, keller on pool aastat tagasi ka suuremaks tehtud ehk müügisaal on tahapoole laienenud.

Igatahes - ühel hetkel olid kõik koostisosad kohal ning läks lahti "nõidumine" :) Jaak Ennuste vaatas tulevikku ja nägi kõik ära. Fotograaf Kalev Lilleorg pildistas kõik üles. Pärast läksime kõik omi asju ajama.

Siim pani kaane kokku ja saatis trükki, Mari-Liis läkitas vahepealsed 80 lehekülge järele. Kokkuvõttes väga sujuvalt kulgenud deedlainipäev.
*
Teemast mööda pannes ei saa ma jätta märkimata, et eile õhtul võis Magdaleena haigla riietehoius näha unustamatut vaatepilti, mis tänaseks oli kahjuks juba läbi saanud. Nimelt oli seal üks särav riidehoiutädi. Kujutage ette Salme Reegi vanaema õunapuu otsas, aga tibukollases kostüümis, tulipunaste juuste peal looriga(!) kollane kübarake. Ma olin nii rabatud, et ei suuda meenutada, kas tal ka mõned peened kindad käes olid. Mulje jäi, nagu oleks mõni prouake eestiaegsest Werner kohvikust kogemata kombel polikliiniku garderoobi teleporteerunud. Kahjuks ei olnud mul südant paluda luba tema pildistamiseks.

0 kommentaari:

Kontakt:

merlis (ät) am.ee
kaido (ät) am.ee

Kui on midagi füüsilist saata, siis:
Kirjastus Presshouse
Liimi 1, 10621 Tallinn
Me käime mõnikord seal ja saame kätte.

Juuni Arvutimaailm

Juuni Arvutimaailm

About Me

Blog.tr.ee
Skeptik.ee