09 oktoober 2007

50 kiiremat on kohal

Pärastlõunal toimus selline kirjavahetus:

- kas 50 on täis?
- Täis ja 1 veel peale praeguse seisuga..et siis sisestame need ära

Ehk et vähemalt 50 kirja on laekunud ja nüüd läheb veidi aega, kuni kõik üle kontrollitakse ja kiireimatele kinnituse saab saata. Kes tegid oma koopia-postituse enne tänast keskpäeva on kindlasti 50 esimese seas.

Eile ei osanud üldse arvata, kui suur huvi üldse tekib... kas tuleb 5 või 150 postitust? Kas paari tunni või paari päeva või nädala jooksul? Eks turunduskunnid võisid jälgida ja teha järeldusi. Kordan veelkord, et antud juhul oli tegemist toimetuse initsiatiiviga, et purustada mõningaid eelarvamusi ja kuulujutte.

Huvitaval kombel ei tekkinud kiiret negatiivset vastureaktsiooni ja ainus probleem oli segadus ühe välismaise tellimusega. Eks kokkuvõtteid ja järeldusi jõuab veel teha ning kuna kõik toimus avalikult, siis on see võimalus kõigil.

8 kommentaari:

JK ütles ...

Kampaania hind 50 x 169 kr, 8450 kr. Toimetuse omahinnaga ütleme nii pool sellest, 4225 kr. Sama raha eest oleks saanud näiteks bänneri nädalaks Kava.ee'sse või pooleks päevaks Neti.ee'sse. Nähtavasti oleks mõlemad nii 1500 klikki toonud AM lehele, samuti muud sarnase hinnaga turundustegevused. Minu oletus on, et kampaania edukus on umbes sarnane sellele, mis sama raha eest oleks muude turundusvahenditega saanud. Igal juhul tubli katsetus. Miks mitte kusagile turundustegude konkursile surada :)

Merlis Nõgene ütles ...

:) tõttöelda ma olin ise kaunis skeptiline, et tõesti 50 postitust ära tuleb. tastuta või mitte, aga siiski nišiajakiri ja paljudel ka juba tellitud. iseasi muidugi tellijate ja blogijate kattuvus.

eile õhtul oli päris hirmus vaadata, kui blog.tr.ee uputas neist koopiatest :) arvasin, et keegi läheb närvi ning hakkab tuld ja tõrva pritsima - see võimalus on muidugi veel olemas.

Jüri ise oli muide kõige kiirem. Teller lootis ka, aga jõudis alles teisena.

Anonüümne ütles ...

Kui kampaania tingimusi vaadata, siis ei saa Tellerit ei teiseks ega ka üldse viiekümne kiirema sisse kuuluvaks lugeda.

Kirjas oli:

50 kiiremat veebipäeviku pidajat, kes kordavad seda postitust täies mahus enda blogis (pealkiri + Arvutimaailma tutvustus + kampaania kirjeldus), saavad Arvutimaailma tellimuse pooleks aastaks tasuta.

Telleri postituses puudus pealkiri (õigemini pealkiri oli hoopis Olen alatu reklaamikampaania ohver), samuti oli ta oma postitusest eemaldanud lingid. Seega ei korranud Telleri postitus Arvutimaailma postitust tingimustes nõutavas täies mahus.

Minu teada eksisid selle reegli vastu veel mõnedki teised blogijad.

My point - kas viiekümne kiirema seas vabandesid just mõned vabad kohad?

margo ütles ...

Iseenesest muidugi väga kaval lause,
et Arvutimaailm saadab hiljem e-kirjaga teate, kas jõudsid 50 kiirema hulka,
Ei tea, kas see hiljem on homme, kolme kuu või aasta pärast?
:-)

Merlis Nõgene ütles ...

Ma leian, et ühte põgusat blogimängu ei maksa nii tõsiselt võtta. Muidugi võivad seadust närima harjunud või õpetatud inimesed leida konksukesi, mille paistel oma sädelevat mõistust ja sõnaväänamisoskust eksponeerida. Lõppeks on tegu siiski umbes 150-kroonise kingituse, mitte millise maasturiga, mille pärast ei maksa kulmu rulli lööma hakata.

Väita, et Telleri postitus ei täitnud eesmärki, kuna kirjutas juurde omapoolse kommentaari, muidugi ei saa.

Merlis Nõgene ütles ...

Margo, 50 kiirema aadressid pidin saama täna. Jõudsin just online, aga tundub, et neid pole veel kokku löödud. Ega veel ei põle. November on kaugel, enne seda AM ei ilmu. Vast homme saab kinnitused laiali saata. Meil on siin ikkagi väike seltskond käsitöölisi, mitte mõne suurfirma turundusarmee.

Teller ütles ...

Tere anonüümne. "Telleri postituses puudus pealkiri (õigemini pealkiri oli hoopis Olen alatu reklaamikampaania ohver), samuti oli ta oma postitusest eemaldanud lingid."

AM-i pealkiri oli ära toodud. Minu postituse esimene rida. Reeglites polnud kusagil kirjas, et pealkiri peaks olema ka minu postituse pealkiri. Samuti polnud tingimusi linkide kohta.

Ehk nõutud 3 elementi olid mu postituses kirjas. Head tähenärimist :)

Sisalik ütles ...

JK toob hea võrdluse bänneritega. Võib-olla loeb tõesti rohkem silmapaare, aga kas see on ka võimalik sihtgrupp. Need, kes mängus osalesid (vähemalt esimese hooga), omavad tõenäoliselt mingitki huvi ajakirja vastu ja kuuluvad võimalikku sihtrühma. Seda paistab toetavat seegi, et need 50 kannet ei saanudki samal päeval täis.

Leian samuti, et seda eksperimenti tuleks mänguliselt võtta ja mitte nii 100% tähte närida. Tegemist oli teavituskampaaniaga ja kui Teller jt "tähtblogijad" sellise kande teevad (kas või pisut muudetuna), jõuab info sarnaselt bännerile väga paljude silmapaarideni. Mõned väiksemad blogid viivad info jällegi võimalike muude huvigruppideni.

Jah, mul hea seletada. "Pääsesin" ka ju selle õnneliku 50 hulka.

Kontakt:

merlis (ät) am.ee
kaido (ät) am.ee

Kui on midagi füüsilist saata, siis:
Kirjastus Presshouse
Liimi 1, 10621 Tallinn
Me käime mõnikord seal ja saame kätte.

Juuni Arvutimaailm

Juuni Arvutimaailm

About Me