25 juuli 2007

Netireklaami hind erineb tuhandeid kordi

Üks viide eile kujunduses paika saanud loole. Jaano Martin Ots kirjutab reklaamiraha raskest teekonnast internetti.

Olles temaga viimased kuud omamoodi naaber olnud, siis olen juba kuulnud jutte Klikivabriku tagamaadest. Kuid siiski üllatav on lugeda sellest imede- või lollidemaast, mida Eesti netireklaamituruks nimetatakse. Killuke JMO loost:

"Kuna põhimõisted on veel pisut segased nii ostjale kui müüjale, toimub üks suur hämamine ja möödarääkimine. Kavalamad reklaamijad on suutnud teha saitidega lepingud, mille järgi nad ostavadki sedasama kontakti – ehk klikki. Ning agressiivsema müügipoliitikaga saidiomanikud on suutnud segadusseaetud reklaamiostja ära lollitada jutuga, et ühekordne reklaami näitamine nende saidil, kus käib erakordselt suure ostujõuga külastaja, ongi see soovitud kontakt.
Tean tehinguid, kus reklaamitellija on suutnud osta saitidelt pideva reklaaminäitamise hinnaga 0,8 kr/klikk. Ning teisalt, tean saiti, kes on suutnud müüa reklaaminäitamiskordi hinnaga 2 kr/impression. Arvestades, et keskmiselt on ühe kliki saamiseks vaja reklaami näidata 1000 korda, on vahe 2500 kordne!"

/pikemalt augusti Arvutimaailmas/

Oma kogemustest ja tähelepanekutest kirjutage toimetusele am@am.ee.

0 kommentaari:

Kontakt:

merlis (ät) am.ee
kaido (ät) am.ee

Kui on midagi füüsilist saata, siis:
Kirjastus Presshouse
Liimi 1, 10621 Tallinn
Me käime mõnikord seal ja saame kätte.

Juuni Arvutimaailm

Juuni Arvutimaailm

About Me