25 juuli 2007
Netireklaami hind erineb tuhandeid kordi
Üks viide eile kujunduses paika saanud loole. Jaano Martin Ots kirjutab reklaamiraha raskest teekonnast internetti.
Olles temaga viimased kuud omamoodi naaber olnud, siis olen juba kuulnud jutte Klikivabriku tagamaadest. Kuid siiski üllatav on lugeda sellest imede- või lollidemaast, mida Eesti netireklaamituruks nimetatakse. Killuke JMO loost:
"Kuna põhimõisted on veel pisut segased nii ostjale kui müüjale, toimub üks suur hämamine ja möödarääkimine. Kavalamad reklaamijad on suutnud teha saitidega lepingud, mille järgi nad ostavadki sedasama kontakti – ehk klikki. Ning agressiivsema müügipoliitikaga saidiomanikud on suutnud segadusseaetud reklaamiostja ära lollitada jutuga, et ühekordne reklaami näitamine nende saidil, kus käib erakordselt suure ostujõuga külastaja, ongi see soovitud kontakt.
Tean tehinguid, kus reklaamitellija on suutnud osta saitidelt pideva reklaaminäitamise hinnaga 0,8 kr/klikk. Ning teisalt, tean saiti, kes on suutnud müüa reklaaminäitamiskordi hinnaga 2 kr/impression. Arvestades, et keskmiselt on ühe kliki saamiseks vaja reklaami näidata 1000 korda, on vahe 2500 kordne!"
/pikemalt augusti Arvutimaailmas/
Oma kogemustest ja tähelepanekutest kirjutage toimetusele am@am.ee.
Olles temaga viimased kuud omamoodi naaber olnud, siis olen juba kuulnud jutte Klikivabriku tagamaadest. Kuid siiski üllatav on lugeda sellest imede- või lollidemaast, mida Eesti netireklaamituruks nimetatakse. Killuke JMO loost:
"Kuna põhimõisted on veel pisut segased nii ostjale kui müüjale, toimub üks suur hämamine ja möödarääkimine. Kavalamad reklaamijad on suutnud teha saitidega lepingud, mille järgi nad ostavadki sedasama kontakti – ehk klikki. Ning agressiivsema müügipoliitikaga saidiomanikud on suutnud segadusseaetud reklaamiostja ära lollitada jutuga, et ühekordne reklaami näitamine nende saidil, kus käib erakordselt suure ostujõuga külastaja, ongi see soovitud kontakt.
Tean tehinguid, kus reklaamitellija on suutnud osta saitidelt pideva reklaaminäitamise hinnaga 0,8 kr/klikk. Ning teisalt, tean saiti, kes on suutnud müüa reklaaminäitamiskordi hinnaga 2 kr/impression. Arvestades, et keskmiselt on ühe kliki saamiseks vaja reklaami näidata 1000 korda, on vahe 2500 kordne!"
/pikemalt augusti Arvutimaailmas/
Oma kogemustest ja tähelepanekutest kirjutage toimetusele am@am.ee.
Sildid:
Netireklaam,
Uues AM-is
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Blog Archive
- 2009 (1)
- 2008 (79)
-
2007
(95)
- detsember(6)
- november(15)
- oktoober(24)
- september(24)
- august(13)
-
juuli(13)
- Aeg õnged sisse visata
- Vana AM: 10 aastat tagasi - elagu GPS!
- August 2007. Surnud joon on ületatud.
- Vana AM: Pearätiga professor + hetkeseis
- Netireklaami hind erineb tuhandeid kordi
- Mis küll on selle meistri mõttes...
- Vana AM: riigihanked IT-sektoris
- Vana AM: Tõnu Samueli esimene
- Ümberkorraldused + Ville Jehe ja arvutimaailm
- Lõpuks õnnestus blogipuu külge haakida
- Navigatsioonibuum
- Parts: E-Eesti vajab nõelravi
- Tere uus vihik!
Kontakt:
merlis (ät) am.ee
kaido (ät) am.ee
Kui on midagi füüsilist saata, siis:
Kirjastus Presshouse
Liimi 1, 10621 Tallinn
Me käime mõnikord seal ja saame kätte.
kaido (ät) am.ee
Kui on midagi füüsilist saata, siis:
Kirjastus Presshouse
Liimi 1, 10621 Tallinn
Me käime mõnikord seal ja saame kätte.
Juuni Arvutimaailm
Lingid
Sildid
- 10x kuulsam (3)
- Ankeet (5)
- Blog.tr.ee (1)
- David-Alexander du Verle (2)
- Digg.ee (1)
- E-Eesti (7)
- e-riik (4)
- Eesti Energia (1)
- Enn Saar (1)
- ERR (1)
- ETV (1)
- Eurolaul (1)
- GMetrix (1)
- GPS (2)
- Heietus (9)
- Helmes (1)
- Help (1)
- HP (1)
- ID-kaart (1)
- Imagine Cup (1)
- Intervjuu (2)
- IT-õpe (2)
- Jan Willemson (1)
- Juhtkiri (1)
- Kaitsevägi (1)
- Kalev Meedia (2)
- Kampaania (4)
- Kiisler (2)
- Kolumn (2)
- labor (1)
- labori suur test (1)
- Lastekas.ee (3)
- Link (14)
- Lollidemaa (8)
- Mobiilioperaatorid (2)
- Navigatsioon (1)
- Netiotsing (1)
- Netireklaam (1)
- Nokia (1)
- offtopic (8)
- Olympic (1)
- Parts (1)
- pihuarvuti (1)
- Piirivalve (1)
- Pressiteade (3)
- reportaazh (2)
- Riigihanked (2)
- Sami Seppänen (1)
- Sitemap (1)
- Skype (1)
- Spämm (3)
- Suur Vend (2)
- Sõrmejälg (1)
- Tallinn (2)
- Tanel Tammet (1)
- Timo Teder (2)
- Tootmisprotsess (30)
- Tõnu Samuel (3)
- Täisversioon (1)
- Tööjõud (1)
- Uues AM-is (41)
- Vana AM (20)
- Veebivend (3)
- Veljo Haamer (3)
- Video (1)
- viirusetõrje (1)
- Ville Jehe (2)
- WiFi (2)
- www.tallinn.ee (5)
- Üldine jutt (28)
Blogiarhiiv
-
▼
2007
(95)
-
▼
juuli
(13)
- Aeg õnged sisse visata
- Vana AM: 10 aastat tagasi - elagu GPS!
- August 2007. Surnud joon on ületatud.
- Vana AM: Pearätiga professor + hetkeseis
- Netireklaami hind erineb tuhandeid kordi
- Mis küll on selle meistri mõttes...
- Vana AM: riigihanked IT-sektoris
- Vana AM: Tõnu Samueli esimene
- Ümberkorraldused + Ville Jehe ja arvutimaailm
- Lõpuks õnnestus blogipuu külge haakida
- Navigatsioonibuum
- Parts: E-Eesti vajab nõelravi
- Tere uus vihik!
-
▼
juuli
(13)
0 kommentaari: